Συζητήσαμε
ποια ζώα γνωρίζουμε , και τι ξέρουμε γι αυτά . Η βιβλιοθήκη της τάξης γέμισε με
βιβλία με ζώα και παραμύθια με αυτά .
Αναρωτηθήκαμε
αν τα ζώα είχαν φωνή τι θα μας έλεγαν , τι αγαπούν και τι τους αρέσει να κάνουν
.
Μιλήσαμε
για τα δικαιώματα τους .
Κάναμε
προαναγνωστικές ασκήσεις
Χωρίσαμε
τα ζώα σε ομάδες ανάλογα με τον τόπο διαβίωσης τους
Παίξαμε παιγνίδια μνήμης (κρύβαμε κάποιο και προσπαθούσαν να βρούν ποιο λείπει) και παιγνίδια περιγραφής ( τα παιδιά προσπαθούσαν να βρουν το ζώο μέσα από τις περιγραφές των συμμαθητών τους )
Μέσα
από ψυχοκίνηση μεταμορφωθήκαμε σε κάποια από αυτά (πηδήξαμε σαν το λαγό ,
πετάξαμε σαν τον αετό , μιμηθήκαμε το γορίλα κ.α.)
Δεν
μπορούσαν να λείπουν και οι τέχνες . Φτιάξαμε φάκελο αλεπού ,
πίνακες με ζέβρες ,
Κάναμε
φύλλα εργασίας με αντιστοιχήσεις
Ιδιαίτερη
αναφορά κάναμε στα ζώα της Ελλάδας που κινδυνεύουν και συζητήσαμε για τους
λόγους που βρίσκονται σ αυτή την δύσκολη θέση .
Είδαμε
εικόνες των ζώων αυτών σε πραγματικό μέγεθος και αναρωτηθήκαμε πως θα είμασταν
δίπλα τους
Είπαμε το μύθο της Καλλιστούς και του Αρκά που οδήγησε στη δημιουργία της μικρής και της μεγάλης άρκτου .
Έπειτα το παρακολουθήσαμε https://www.youtube.com/watch?v=mRiU0Nmenrc
Συζητήσαμε για τη σωστή και τη λάθος συμπεριφορά απέναντι τους και τοποθετήσαμε τις καρτέλες στη σωστή θέση .
Για ν αναπτύξουν θετικά
συναισθήματα με βιωματικό τρόπο πήραμε από τα ζωάκια το σκύλο το Σωκράτη και τα
παιδιά εκ περιτροπής τον παίρνουν σπίτι παρέχοντας του νερό , φαγητό , μπάνιο ,
παιγνίδι και φυσικά πολλή αγάπη .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
εδώ βάζετε σχόλια...